Sidor

tisdag 30 april 2013

Min bloggcandy hamnar hos......

GRATTIS!!!



Berith


Skicka din adress till
fam.swahn@telia.com
så kommer din lilla gåva om några dagar på posten.


Tänk i dag är det valborgsmässoafton, vi kom inte iväg på någon brasa i år.
Vi brukar åka till mina svärföräldrar, där har de förutom vanligt firande ett stort fyrverkeri. I år har min man jour så det blev till att stanna hemma.
Men det var nog någon mening med det då jag har haft en kraftig huvudvärk idag. 



Sköna maj, välkommen 
till vår bygd igen! 
Sköna maj, välkommen, 
våra lekars vän! 
Känslans gudaflamma 
väcktes vid din ljusning; 
jord och skyar stamma 
kärlek och förtjusning; 
sorgen flyr för våren, 
glädje ler ur tåren, 
morgonrodnad ur bekymrens moln.


Välkommen våren, välkommen skön maj... Nu kommer det en vacker tid. 
Njut av livet 

kram

Veronica

1 kommentar:

Berith sa...

Wow...helt otroligt, ska nog köpa en trisslott också...haha.
Tack snälla...jag är superglad :)

Kram Berith